Kalite Politikamız

 

 KALİTE POLİTİKAMIZ

Hastanemiz Kalite Yönetim Sistemi, T.C. Sağlık Bakanlığı Sağlıkta Kalite Standartları ve uymakla yükümlü olduğumuz yasal mevzuatlar kapsamında sürekli iyileşme ve gelişmeyi benimseyen yaklaşımı esas alarak mükemmel hizmet sunumunu amaçlar.

Kurumumuzda Kalite Yönetim Sistemi çalışmaları tüm birimler ve tüm çalışanlar tarafından yürütülmesi gereken bir faaliyet olarak kabul edilmektedir. Bu doğrultuda, tüm çalışanların Kalite Yönetimi ve kalite iyileştirme konularında bilgi sahibi olmaları için sürekli eğitimler düzenlenerek uygulanır. Çalışanların kalite çalışmalarına katılımı teşvik edilir.

BU ANLAMDA;

·  Önceliğimiz hasta ve yakınlarının beklentilerini karşılayarak, memnuniyeti en üst düzeyde tutmak,

·  Hasta bilgi gizliliği ve mahremiyetini her alanda korumak,

·  Çalışanın gurur duyduğu güler yüzlü, içten, insana saygılı çalışma ortamı sağlamak,

·  Çağdaş yönetim anlayışı ile kalite yönetim sistemimizi sürekli iyileştirmek,

·  Çalışanımızın sürekli eğitimle destekleyerek ekip ruhunu iyileştirme ve geliştirme sürecinde etkinleştirmek,

·  Sağlık hizmet sunumunda kaynakları etkin ve verimli kullanmak,

·  Kalite yönetimi ve kalite çalışmalarının aktif bir şekilde yürütülmesi için; Tüm çalışanların entegre ve bilgi sahibi olduğu bir sistem oluşturmak,

·   Kalite yönetimi ve kalite çalışmalarının yerine getirilmesi, bu doğrultuda etkinliğin artması ve sürekliliğin sağlanması için gerekli eğitimlerin, iç denetim ve kontrolleri sağlamak,

·   Kalite çalışmalarının etkinliğini ve sürekliliğini artırıp geliştirerek hasta ve çalışan memnuniyeti ve güvenliğini ön planda tutarak, güvenilir, kaliteli, hızlı ve mükemmel hizmet sunumu sağlamak,